Hallitus tiedottaa

Tiedote 9.12.2021

By Päivitetty 25.8.202225 elokuun, 2022No Comments

Hallitus on kokouksessaan 9.12.2021 päättänyt seuraavista, tiedotusta vaativista asioista:SM-valintasäännön muutos vuoden 2022 kisoista lähtien. Muutoksina ovat vaade tulosten olemisesta vähintään kahdelta eri ylituomarilta (ennen kolmelta) sekä ilmoittautujan sitoutuminen osallistumaan seurantajärjestelmään. Uusi valintasääntö on nähtävissä täällä.

Vuosikokous pidetään 9.4.2021 Kymen kennelpiirin alueella, paikka tarkentuu kokouskutsussa.

Kennelliiton hallitus on linjannut, että vallitsevasta tilanteesta johtuen koemuodoissa, joiden kausi jatkuu helmikuun loppuun (mukaanlukien DRAJ/DKAJ), voidaan osallistua helmikuun 2022 loppuun asti ilman näyttelytulosta. Tavallisesti näyttelytulos vaaditaan DRAJ/DKAJ-kokeissa yhden 1.palkinnon saavuttamisen jälkeen.

Muistutus pentuejäsenyydestä: Kasvattaja voi ilmoittaa pentujensa uusia omistajia järjestön jäseniksi hintaan 15€/uusi/ensimmäinen vuosi. Kaikki pentuejäsenet voidaan maksaa yhdellä kertaa, ja tämän jälkeen ilmoitetaan jäsenten nimet ja osoitteet rahastonhoitaja Eeva Hyytiäiselle.